Sidor

lördag 12 mars 2011

Idag

Idag har jag inte haft tid att sitta vid datorn alls. Vi började iofs dagen tidigt, redan halv sju när jag vaknade och upptäckte att V kissat i sängen. Inte alltför roligt att vakna så tidigt efter en dålig natt. Tror att V har växtvärk då han vaknar flera gånger varje natt och gråter och säger att han har ont i benet. Vid tio gick vi ut i det superhärliga vädret vi haft idag. Var faktiskt tvungen att byta till en svalare jacka. Tre timmar spenderade jag och barnen ute och sedan ville de gå in. Jag stannade kvar ute, satt i solen och njöt medans mannen lagade mat. Somnade till och med en kort stund i stolen. Superhärligt. Efter maten städade jag en stund innan det var dags att fira födelsedag. När vi kom hem av vi middag och så var det dags för melodifestival men vilken trist låt som vann. Jag röstade på 6:an. Barnen somnade i soffan. Lät dem vara vakna så jamgd de ville i dom försök till att få lite sovmorgon i morgon och hur det går återstår att se.

Inga kommentarer: