Sidor

tisdag 29 mars 2011

Motivationsbilder

Sitter just nu och tittar på de motivationsbilder jag har i telefonen, ni vet de smalbilder jag la in på mig själv ifall jag behövde lite extra motivation om jag var i affären och sugen på godis tex. Jag blir verkligen riktigt motiverad när jag ser dem för jag vill verkligen se ut så igen. Nu är det visserligen en herrans massa år sedan och innan jag fick barn men jag hoppas ändå på att jag kommer dit igen en dag. Helst innan jag fyller år i november. Det är ungefär 24 kg dit. Usch jag kommer säkert ångra att jag skrivit det men det blir säkert en extra push. Jag funderar på om jag ska lägga upp en av smalbilderna på bloggen. Kan tillägga att jag lagt in en bild på mig själv när jag var som allra störst också, som en reminder om hur jag absolut INTE vill se ut igen, har dock ingen aning om hur mkt jag vägde då, jag vågade nog inte väga mig helt enkelt.

Inga kommentarer: