Sidor

tisdag 22 mars 2011

NOG

Ibland undrar jag hur folk tänker. Speciellt en viss herres familj. V´s 1-årsdag valde en viktig familjemedlem att spendera på sitt lantställe fastän de åker dit många ggr om året och kan åka dit närsomhelst, valet av dag de åker dit spelar liksom ingen roll. Nu fyller S år på lördag och hennes kusin dagen innan så vi bestämde att S firas på lördag eftersom det är hennes dag och kusinen på söndag men så idag får jag ett mess på fejjan: Vi har nog tänkt fira våra barn samma dag. NOG???? Tror du?? No shit Sherlock. Hon fyller ju för i helvete år då. Får vi komma på söndag ist. Och jag blir såhär att jag automatiskt tänker: Neej, verkligen inte. Får väl se om vi har lust att ha gäster 2 dagar i rad. Ok, jag erkänner att jag kan ha lite hetsigt humör, men det brukar lägga sig efetr ett tag. Men nu ska jag åka och spendera dagen med en kompis så jag kommer släppa det tråkiga.

Inga kommentarer: