Sidor

måndag 4 april 2011

Gråt

Idag grät sig S genom frukosten för att hon inte ville gå till dagis så jag lät smågrynen vara hemma idag. Jag vet att folk kanske tror att men nu kommer hon ju gråta jämt typ men jag vet att hon inte kommer göra det. Det har kanske hätn 2-3 gånger förut att hon har varit helt ifrån sig för att hon inte vill och har man möjligheten då så varför inte ha dem hemma?? Iofs hade jag kunnat få jobba om jag ville men nu blev det såhär och jag har ändå ont i huvudet och vet inte riktigt om jag klarat en hel dag på dagis. Men med två små hemma blir det ju inget jobbsök som jag hade tänk idag. Hur som helst så har det pysslats och degats och ritats här hemma. En sväng ut med cyklar, S ska försöka lära sig att cykla utan stödhjul men har ju tom sämre tålamod än mig och väntar sig att hon ska lära sig på en gång. Nu har det blivit sol ute så vi ska ut en sväng till. See ya.

Inga kommentarer: