Sidor

måndag 11 april 2011

Seg

Igår åkte vi en snabbsväng och shoppade lite plus att jag skulle byta en jacka V fått av min farmor. Tyvärr glömde jag ju såklart jackan hemma men fick iaf med mig det jag var ute efter hem, en bok kan tilläggas. I vanliga fall beställer jag alltid böcker eftersom det är billigare men den här var slutsåld hos de internetbokhandlar jag handlar hos. Så hittade jag ett par billiga (snygga) byxor till V oxå.
Tvätta bilen gjorde vi oxå så nu är den nästan ren.

Idag är kidsen hemma, tyckte S behövde vila en dag till även om det verkar som att det inte var magsjuka hon hade i lördags. Hon kräktes bara en gång (i soffan såklart) men hade feber hela dagen och igår var hon nästan som vanligt igen, lite tröttare bara. Hur som helst så kommer det inte hända så mkt spännande här idag iaf. Tänkte ta oss ut en sväng för lite frisk luft.

Ps. Jag tror att jag kan börja träna vilken dag som helst nu, yeayh :). (Garderar mig med att säga: Ta i trä, för annars fr jag väl ont i halsen igen.)

Inga kommentarer: