Sidor

torsdag 21 april 2011

Varmt

Idag har jag varit vråltrött och irriterad och bara av den anledningen har mina kids varit vildare än vildast och bråkigare än bråkigast. Vi gick ut en stund mitt på dagen men det var så varmt att vi var tvugna att gå in igen. Det har varit hela 19.7 grader här idag och egentligen så är det ju ganska fantastiskt men med tanke på att det ff var vinter för mindre än en månad sedan så har man inte riktigt hunnit vänja sig vid värmen tycker jag.
Sötsuget är tillbaka igen också och jag vill inget hellre än att trycka i mig en stor härlig chokladbit, men så blir det inte, har gjort lchf glass med lite, lite riven mörk minchoklad i. Blir nog gott med hallonen som är i också. Men på lördag ska jag ha en svullardag, eftersom det är påsk och så och vi ändå ska bort och äta och för att jag är så jädrans sugen, men sen blir det hårda tag igen och inget gotti föränn vi ska på bröllop i mitten på maj.

Inga kommentarer: