Sidor

torsdag 5 maj 2011

...

Dålig uppdatering här men jag känner mig lite lätt oinspirerad just nu. Hade tänkt mig att 2011 var året då allt skulle vända och bli bra men istället har det bara varit värre än föregående är. Så har vi ju en liten knoddas här hemma som har kommit in i treårstrotsen också som att det inte räckte med storasyster som trotsat typ konstant sedan hon var 1.5. Tänker på hur trött jag sedan är så ska man orka med två trotsiga barn, ryser. Hoppas att det inte håller i sig så länge, vet ju samtidigt att det är nödvändigt för deras utveckling så jag får väl vara glad ändå. Nu natti så jag orkar underhålla mina små älsklingshuliganer i morgon. Förresten hur kommer det sig att ens redan så vackra barn blir om möjligt ännu vackrare när de sover? Jag förundras.

Inga kommentarer: