Sidor

tisdag 10 maj 2011

Dagens träning

Gick ut på en lugn skön promenad i morse, kanske 30-40 minuter. Fick ont i ryggen igår efter träningen, vet inte om det var söndagens joggingpass eller gårdagens gympass som är boven eller om det är något annat men jag tänkte att det kanske skulle vara skönt med en promenad och jag hann inte med en pw (powerwalk) just då eftersom jag hade en läkartid. Efter den däremot blev det först lunch och sedan en pw. Blev 6 km ca och eftersom jag fick så jävla ont i ryggen på vägen att det spred sig upp i axlarna, armarna, nacken och fan ända upp i huvudet så tog det en hel timme att gå. När jag kom hem var jag redo att tuppa av. Usch, riktigt hemskt var det. Hoppas bara att det går över till i morgon nu för jag har fan haft nog av bekymmer det här året nu.

Inga kommentarer: