Sidor

lördag 11 juni 2011

Inte mitt år

Det här är verkligen inte mitt år har jag kommit fram till. Först inflammationen på magen som var tvungen att skäras upp, sen har jag gått och haft lite ont i halsen jag vet inte hur länge, för 8 veckor sedan fick jag utslag som jag först trodde var soleksem men som inte försvann och efter en vecka började klia så jag blev halvt galen. Läkaren trodde först att det var en svampinfektion i huden men utslagen var inte typiskt för någonting egentligen sa hon. Efter en vecka med salva hade utslagen blivit sämre så jag fick remiss till en hudläkare, jag skulle få tid inom 2 veckor sa de. Efter 2 veckor kom brev hem att jag fått tid efter ytterligare 3 veckor vilket var igår så igår var jag där och en totalt ointresserad hudläkare (varför blir man läkare då??) kan inte heller svara på vad det är, han tycker att det ser ut som nån form av allergiskt utslag så nu har jag fått antihistamintabletter som jag ska äta. Han skar bort en bit på ryggen också som ska på provtagning vilket kommer ta 3 veckor till. *Suck*

Inga kommentarer: