Sidor

tisdag 2 augusti 2011

Glest

Ja det blir lite glest mellan gångerna nu men som sagt så är det semester och jag vill hellre spendera dagarna uthomhus och på kvällarna är jag lite för trött för att orka med att blogga, blir nog bättre till hösten. Vågar inte träna så mkt nu heller eftersom halsontet och snuvan vägrar att ge med sig. Sprang iaf en 4 km runda i söndags och kände mig lagom halvdöd när jag kom hem.
Apropå hösten så har ni kanske sett att det redan tagits in vinteroveraller i butikerna?? Det har iaf jag, är det bara jag som tycker att det är typ 2 månader för tidigt?? Vill man köpa overall när det ff är 25 plusgrader ute på dagarna?? Jag vill ff handla sommarkläder, speciellt nu när mycket av mina kläder är för stora. Viktnedgången går ganska så långsamt nu men jag gissar att det är för att jag inte kan träna så mycket, men så länge det går nedåt är jag nöjd, eller ja det kanske var liite lögn för visst önskar jag att det gick snabbare, men men.
Nu är det dags att gå ut i solen. Trevlig dag allihopa.

Inga kommentarer: