Sidor

onsdag 31 augusti 2011

Vikten under semestern

Ja efter en vecka på Rhodos och total misshandel av min egna kropp matmässigt så har jag nu börjat äta lchf igen. Ville äta allt jag ville när vi var där nere och mycket glass, godis, bröd, potatis (pommes ;)), pasta mm blev det och som sagt så har det kännst som att jag har misshandlat min kropp i en vecka. Hela 3 kg lyckades jag gå upp men hälften har jag gått ned igen på 2 dagar. Snacka om att kroppen binder vatten när man äter kolhydrater. Märks också på hur jädrans kissnödig man är de första dagarna på lchf, eller jag blir det iaf. De 1.5 kg som är kvar är väl godiset och glassen antar jag men det ska bort det med och sen ytterligare 10 kg till slutet av november hoppas jag på. Hoppas också på att kunna börja träna snart så att det går lite snabbare. Ja just det, jag har FF ont i halsen.

Inga kommentarer: