Sidor

onsdag 28 september 2011

Dagens träning

Yes. Idag blev det en tripp till gymmet. Kändes jättebra förutom att jag sovit konstigt inatt så jag har skitont i min ena axel. Först kondition och sedan styrka i vanlig ordning, 70 minuter träning totalt blev det. Tycker det är så skönt att jag på de flesta maskiner orkar samma vikt som när jag "slutade" träna för ja vad det nu är, 10 veckor sedan?? Har blivit något klenare i armarna men det ska det bli ändring på. Egentligen har jag ff lite ont i halsen men nu orkar jag inte riktigt bry mig om det längre. Ibland inbillar jag mig att det bara är inbillning att jag ff har ont i halsen, typ att jag undermedvetet inte vill träna så att jag inbillar mig att jag har ont i halsen. Men jag gillar ju att träna. Jaja, jag får helt enkelt se hur det går när jag tränar, blir det värre blir det mer vila och en sväng till vårdis igen.

Inga kommentarer: