Sidor

fredag 23 september 2011

Gnällig

Ok det har varit lite dåligt med blogg i veckan för jag har varit på lite grinigt humör och så är det fler saker som har adderats till mitt livs sämsta år hittills. Gud kan det här året bli mkt sämre känns det som men det är klart att det kan och jag får väl vara glad för att ingen nära gått och dött *ta i trä*, men det är bara alla småsaker som händer HEEELA tiden, så fort man återhämtat sig från det förra som hände händer det nåt mer. *Suck*. Visst, det har varit ett bra år på viktfronten men det kommer liksom lite i skymundan och nu har jag dessutom stått still i 5 veckor ungefär och har helt tappat motivationen. Så är det ju det här med jobb, jag vill såååå gärna ha ett jobb, helst igår. Ingen som har ett till övers??? Man känner sig (eller jag gör iaf) så värdelös utan ett jobb. Har funderat på om jag ska plugga men jag vet inte vad och då känns det lite fel.
Ok, sådär, nu var det nog färdiggnällt för den här gången. Sorry.

Tänkte lägga upp ett till pannacotta recept lite senare.

Inga kommentarer: