Sidor

söndag 4 september 2011

Resultat Tjejmilen

Jag som hade tänkt gå sprang hela milen. Fattar ni?? HELA MILEN. Helt sjukt att jag orkade. Men jag höll på att däcka ihop totalt efteråt och tiden blev usel men vad gör väl det när man inte tränat på typ 8 veckor och det var 2 år sedan man sprang en mil sist. I år har jag dessutom inte sprungit längre än 5.4 km som längst. Woho, sjukt stolt över mig själv. Tyvärr så har jag så JÄVLA ONT i benen idag, och ryggen/axlarna och lite i armarna, att jag knappt kan gå upp och ner för trappan hemma. Men det är nästan värt det. Däremot var det inte värt hur dåligt jag mådde på tåget hem igår. Jag vet inte om jag får sånt blodtrycksfall när jag är stilla efter träningen att jag börjar må illa och det känns som att jag ska svimma. Får dessutom väldigt ont i magen ibland efter träning och det fick jag igår. Vet inte om det är därför jag mår illa eller hur det hänger ihop men det är fan inte kul iaf. Om det är ngn som har en aning om vad det skulle kunna vara så kommentera gärna.

Inga kommentarer: