Sidor

torsdag 15 september 2011

Smaljeansen

Jag tror att många av er har dem, de där jeansen som hänger i garderoben som man bara längtar efter att komma i igen men har några kilo för många för. "Måstegånediviktförattkommaijeansen" eller smaljeansen eller vad man nu vill kalla dem. Jag hade ett par stycken sådana, just precis HADE. Nu kommer jag i allihop och nåt par är tom för stora. Känns helt jävla underbart för att vara helt ärlig. Även om jag inte är i mål ännu. Mål blir om 10 kg och sedan kanske det blir lite till om jag känner för det. Hur många par brallor har ni där hemma i garderoben som bara väntar på att få bli använda igen, eller som kanske blivit inköpta i motivationssyfte?

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker verkligen att det är bra att du får på dig dina smaljeans. Tror de flesta som inte har ngt annat att göra på dagarna och är hemma kommer i sina jeans ganska snabbt.