Sidor

fredag 2 september 2011

Utslagen

Jag har varit sååååå trött idag. Började med att jag knappt orkade gå upp i morse och nu på eftermiddagen när V slocknade (på hallmattan av alla ställen) så slocknade jag också som en liten gris i soffan och sov minst en timme och är ff trött. Jag var ju och kollade Hb (blodvärdet) när jag var hos läkaren eftersom jag alltid är trött. Det låg på 119 och referensvärdet är 117-155 för kvinnor. Så då är det ju ändå lite lågt iaf. Kollade runt lite igår och hittar då att referensvärdet ligger mellan 120-140/150 och då ligger jag plötsligt under om än lite. Visst är det säkert olika för alla hur man mår vid vilket Hb men när jag då säger att jag är trött hela tiden och Hb´t ligger lite lågt borde man inte reagera då?? Råda mig att äta järnrik mat åtminstone??

Inga kommentarer: