Sidor

måndag 3 oktober 2011

Helgens händelser

I förra veckan frågade mamma om kidsen hade lust att sova där i fredags så jag åkte dit med kidsen och F och jag hade bestämt att vi skulle dra på bio. Jag fick välja eftersom det enda han ville se var Jägarna och ettan är så jäkla trist att jag inte tänkte plåga mig igenom en tvåa också. Det blev Friens with benefits och jag skrattade en hel del. Visst är det en sån där film som man vet hur det ska gå och som får låga betyg av "filmvetarna" men jag gillade den.
Lördag blev det ju jogging och mamma kom hem med kidsen sen var det mest slött och i går fyllde lillebror år så vi var där och firade. INGET fika åt jag fastän det serverades min favorit prinsesstårta. Men snart fyller jag år och då ska det minsann ätas prinsesstårta :p.
Ja och sen var ännu en helg till ända.

Inga kommentarer: