Sidor

tisdag 4 oktober 2011

Iliot

Ok, jag har ganska hett temperament, speciellt när jag kör, vilket medför att jag svär en del i bilen så tyvärr har ju mina små älsklingar fått höra mig säga både det ena och det andra till intet ont anande (inkompetenta) bilförare. Grejen är den att typ majoriteten av alla bilförare verkar bli totala idioter när de sätter sig i bilen, kör ut mitt framför så man måste tvärnita (råkade jag ut för 2 ggr bara förra veckan), blinkar inte, ser sig inte för och jag orkar inte ens räkna upp vad jag har råkat ut för för idioter i trafiken. Hur som helst så har ju ordet "idiot" kommit över mina läppar ett par gånger i bilen och idag när jag körde V till dagis var det en bil som körde bredvid oss och V säger: Mamma, ska du inte säga iliot??? (han säger iliot, jag vet inte varför men kanske bättre det).
Nää, varför då? svarar jag.
V: Men han kör ju bredvid oss.
Jag: Ja men det får han.
V: Jaha.
Haha, ja vad säger man, jag får nog skämmas lite occh akta språket i bilen ordentligt hädan efter.

Inga kommentarer: