Sidor

tisdag 11 oktober 2011

Jobb

Har jobbat både idag och igår, känns skönt men det skulle vara ännu roligare om jag hade ett fast jobb som var mitt liksom. Att veta på kvällarna att imorgon ska jag jobba de här tiderna och inte gå och oroa sig för om de kommer ringa eller inte. Vilken tid kommer de ringa osv. Det är påfrestande även om jag är tacksam att det finns jobb till mig. Allra helst skulle jag vilja jobba på kontor eller i reception eller liknande, eller på h&m eller lindex typ. Som PT vore nog också häftigt att jobba. En gång i tiden ville jag bli barnmorska och skulle väl ff kunna tänka mig men vägen dit känns för lång just nu.
Jaja, får se hur det blir i morgon. Hoppas på jobb men mår just nu inget vidare. Halsen känns jättekonstig, det typ sticker i bihålorna och jag är helt orkeslös. Är väl dagisbacillerna som anfallit :(.

Inga kommentarer: