Sidor

onsdag 9 november 2011

Synsk???

När det ska komma en ny liten knoddas i familjen brukar vi alla (syskon o mamma o så) göra en liten gissningslek som går ut på hur stor och lång bebisen kommer vara, vad det blir för kön och vilken dag den kommer födas och den här gången vann jag och det var så jävla nära att jag börjar fundera på om jag är synsk eller nåt. Har flera exempel som ibland får mig att undra:
*Drömde i förra veckan att en kompis skulle ha barn 21 april och fick 2 dagar senare veta att hon skulle ha barn och var beräknad till början på april.
*När jag väntade S drömde jag att hon skulle födas 26 mars (vilket hon också gjorde) och att hon skulle bli en flicka.
Hur som helst så gissade jag såhär: Pojke, 8 nov, 3900g o 53 cm
och såhär blev det: Pojke, 8 nov, 3905g o 53 cm.
Coolt va?? :D Jag hade helt glömt bort att jag var med och gissade så jag blev lätt förvånad när jag fick mess med texten grattis du vann i morse. Vann vaddå tänkte jag, hahaha :).

Har förresten fått en bild på honom nu och han ÄR verkligen sjukt vacker.

Inga kommentarer: