Sidor

måndag 2 januari 2012

2012

Nytt år nya tag :)

Vi har haft en jättetrvlig jul och nyårshelg som i vanlig ordning spenderades med familj och vänner. Nyårsafton blev väldigt lyckad och barnen höll igång till halv 3 på natten. Tolvslaget blev inte lika magiskt som förra men jag hoppas att det här året blir bättre för 2011 tillhör definitivt ett av mina sämre år med några få undantag. Rhodos var definitivt positivt, att jag orkade jogga tjejmilen i stort sett otränad var också en höjdpunkt och att jag lyckades gå ner lite i vikt kändes verkligen positivt men att jag lyckats gå upp ca hälften igen är sjukt negativt (men helt och hållet mitt eget fel så skyll sig själv). Fem månader med fula kliande utslag, totalt 24 veckor ont i halsen och att jag fick den där jäklarns inflammationen på magen tillhör det mindre roliga det gågna året.
Jaha så ska man ju ha lite mål för det nya året, mina mål det här året är att få ett fast jobb och att gå ned ca 17 kg. Jag ska försöka må bättre och göra allt för att hålla mig frisk typ, blir väl kanske svårt men man måste ju försöka iaf.

Inga kommentarer: