Sidor

onsdag 15 februari 2012

Bra rubrik saknas

Alltså, fan, jag som trodde jag höll på att bli frisk men inte då. I morse vaknade jag med ont i bihålorna och astäppt, mår mkt sämre än igår. SKIT. Skulle kanske ha tagit det lungt igår.

Barnen blev iaf glada för sina små gåvor igår. V fick ett par knallblå jeans (han gillar starka färger) och S fick en par leggings med dragkedjor nere vid fötterna, stencoolt tyckte hon :D. Mannen fick en bok om öl, han blev också glad. Vad jag fick av mannen?? Fina rosor och en godisask. Tack, jag försöker sluta äta godis igen liksom, men men, blommorna var fina iaf.

Har kommit massor med snö här under kvällen/natten, typ 10 cm + och det snöar ff. Visst är det mysigt med snö men i december o januari, nu vill jag ha vår och barmark. JA, jag vet att det är lite tidigt men jag BEHÖVER ljus och sol och värme nu.

Inga kommentarer: