Sidor

torsdag 9 februari 2012

Hemma

Alltså, vad är det för envisa jävla förkylningar som drar omkring nu? Jag är ju ff inte mer än snuvig (*ta i trä*) men barnen blir ju inte friska. S har feber för tredje gången på 1.5 vecka. Hon hostar, snörvlar och har ont i örat till och från. Så idag är hon hemma från skolan igen. Börjar bli lite tröttsamt men jag är jätteglad att jag ff mår bra. Egentligen hade jag tänkt ta mig till gymmet idag för första gången på lite mer än 3 månader men det får bli en annan dag då.

Idag har jag kört vår nya bil för första gången och ja det var ju spännande. Den är ju så otroligt annorlunda att köra från den förra och otroligt mkt svårare att backa in i garaget då den känns mkt bredare men jag antar (hoppas) att man vänjer sig. Och svängradien ska vi inte prata om. Nog för att vi hade en stor bil tidigare också men den hade ju typ bättre svängradie än en småbil med bra svängradie, nu känns det som man har en halv lastbil när man ska svänga runt.

Inga kommentarer: