Sidor

söndag 25 mars 2012

Dagens träning

Ok, nu blev det lite lång frånvaro igen men jag jobbade hela förra veckan, ett ganska så tungt jobb så jag var helst slut på kvällarna.

Idag hade jag egentligen inte tänkt träna men frammåt kvällen behövde jag gå av mig lite aggressioner så jag gav mig ut och gick. Till en början iaf för efter ca 20-25 minuter bestämde jag mig för att jag ville springa ist. Det blev ca 3.5 km vilket inte är så imponerande långt men med tanke på att det är en sisådär 6-7 månader sedan sist jag sprang och att det är första riktiga konditionspasset på typ 5 månader så är jag nöjd. Nu kommer jag inte springa igen på nån vecka kanske har jag tänkt och det beror ju på att jag brukar starta ganska hårt när jag börjar springa på våren och det medför att jag får problem med benhinnorna. Så kommer jag nog fortsätta springa korta sträckor i början.

Inga kommentarer: