Sidor

tisdag 13 mars 2012

Flängt runt

Ja, man skulle kunna säga att jag har lite lätt träningsvärk (eller ganska mkt) idag, speciellt i de musklerna jag glömde stretcha, dumt gjort.

Idag har lillknoddas fått stanna hemma eftersom han har ont i tummen, men det är mkt bättre idag så det är nästan så att det kändes onödigt med närakuten igår, menmen kan ju vara penicillinet som redan hjälp och det är ju bra.

Vi har flängt runt lite idag lillen och jag. F fyller år på torsdag så vi har shoppat present till honom. Sen var jag tvungen att åka tillbaks med pippitältet S vann då det tråkigt nog saknade delar. Gud vad S blev ledsen när det inte gick att bygga upp. Eftersom BR inte säljer tälten själva så blir de tvungna att prata med Micki som gör dem så de får skicka ut ett nytt så det tar ett tag innan vi får ett nytt. Ja så var jag tvungen att lämna tillbaka ett par byxor som jag köpte utan att prova, dumt gjort så Note to self: Köp inte utan att prova, speciellt inte byxor.

Inga kommentarer: