Sidor

söndag 8 april 2012

Dagens träning

I onsdags åkte jag till gymmet. Kanske lite dumt med tanke på jogginpasset dagen innan men men. Jag har haft träningsvärk sedan dess ungefär och väldigt ont i knäna, jag har aldrig haft problem med knäna förut (eller jo men det berodde på att jag alltid bar V på ena sidan när han var liten), men jag tror att det kan bero på att jag jobbat i ett par fake-crocs i 3 veckor och det enda jag gjort är stått och gått och burit grejer. Hoppas att det är det iaf för nu ska jag inte jobba mer där så då borde problemet försvinna förhoppningsvis. Idag blev det ett till besök på gymmet, ökade vikterna lite och provade något jag läst om (kan skriva mer om det vid ngt annat tillfälle) och jag kan säga att det brände i musklerna innan jag var klar, fasen vad det kändes, men det är ju också meningen. Kändes jätteskönt att träna men när jag kom hem så kände jag mig helt sjukt dränerad på ork, vilket iofs kan bero på att jag är sjukt trött, men det känns jobbigt att ja satte mig i soffan och inte har orkat resa mig på 2 timmar.

Inga kommentarer: