Sidor

måndag 17 september 2012

Jisses

Jisses vad länge sedan jag bloggade. Tiden går så jäkla snabbt. Snabb sammanfattning an den senaste månaden: kom igång bra med träningen men fick sedan bihåleinflammation och har inte kunnat träna på 3 veckor eftersom jag ff inte är helt frisk. Har hunnit jobba en helg och en kväll på Ikea vilket gått hyfsat bra trots att det bara blev ett 2-timmars dubbelpass (man står i kassan med en erfaren person) ist för ett 8-timmars pass. Bihåleinflammation, trodde jag skulle orka men efter 2 timmar mådde jag så dåligt att jag höll på att få lätt panik i kassan. Mycket att komma ihåg och jag har förmodligen halvt om halvt frågat ihjäl mina medarbetare. S och V går i skolan och på dagis i vanlig ordning. Det går jättebra för S i skolan och hon tycker att det är jätteroligt. Så har det väl säkert hänt en massa annat också... Ha det gott.

Inga kommentarer: