Sidor

fredag 15 mars 2013

Inte länge

Ja jag är inte så duktig på att blogga längre men jag har fullt upp med annat och har senaste tiden varit sjukt trött. Brukar bli det efter vintern när det börjar bli ljusare ute. Så skönt att det börjat bli ljusare ute, om bara kylan kunde ge med sig oxå skulle jag bli glad. Är innerligt trött på vinterkläder nu.
Det blev inte många veckor jag hann vara fast anställd på 12 timmar/v, men det känns bra ändå för nu är jag nämligen fast på 32 t/v. Börjar mitt nya schema 1/4. Ska få lära mig lite nya saker oxå.
Träning är det extremt dåligt med av den enkla anledningen att jag ff har i stort sett konstant ont i halsen. I tisdags tyckte jag dock att jag mådde så pass bra att jag kunde träna. Skönt men jag hade, trots att jag tog det lungt, så ont i kroppen i onsdags att det kändes som att jag höll på att få influensa. Nu känns det bättre och jag funderar på att träna i helgen igen. Hoppas att jag kan fortsätta med träningen nu för jag var nämligen tvungen att köpa ett nytt träningskort i tisdags.
Ha det gott, en annan ska snart ut och ta en promis i solen (och kylan).

Inga kommentarer: