Sidor

onsdag 28 februari 2007

Förkylt o BOKREA =)

Hmm, förkylt var det här. Direkt efter den j***a kräksjukan blev jag förkyld så fick jag huvudvärk i flera dagar o så åkte jag på en förkylning igen som håller i sig nu. Saga verkar inte heller helt kry.



Ja så startade ju bokrean igår. I love bokrean, men jag hade redan beställt över internet. Åkte ändå till coop för det var en bok de sålde så mkt billigare. Blev några böcker. Sagas farmor kom dit när vi stod o bokfrossade som mest =). Efter coop skulle jag o S till apoteket, bvc o sedan öppnis. Allt gick kanon tills vi skulle gå från bvc (S siffror 11 månader, 10100g o 74,5 cm), det är ju en bit att gå mellan bvc o öppnis. Hon började bli en del tung o när vi var nästan ända framme så märker jag att hon tappat sin vante. Blev en del svordommar vill jag lova. Tillbaks, nästan hela vägen så hittar jag vanten. Vid det här laget har jag så ont i armarna att jag är redo att gråta men det är bara fortsätta att knata. Så möter vi S farmor igen, hon får ta Saga en stund medans vi pratar så går vi sista biten o S glider längre o längre ned men jag lyckades hålla kvar henne iaf. Så här i efterhand så funderar man på att hon nästan borde ha fått klämskador som jag försökte hålla kvar henne i famnen. Hade rätt ont i armarna resten av dagen kan jag ju lova. Hade trevligt på öppnis iaf o tur var väl det.



På kvällen åkte vi till bokia men jag hittade bara 2 böcker, hittade ett block med fina scrapbookingpapper som inte var så dyrt oxå =). Lite kul. Så åkte vi till lindex o lämnade tillbaks en väska jag köpt, lite velig är jag.



Nä, dags o kolla in paketen F vart o hämtat, har beställt en 30x40 förstoring på S o är så nyfiken på hur det blev.

Inga kommentarer: