Sidor

fredag 16 februari 2007

Alla hjärtans

Ja, alla hjärtans dag ja, jättetrevlig dag lr hur. Vet inte hur ni andra spenderade den men jag hoppas att ni hade en mkt trevligare dag än mig. Natten till alla hjärtans fick jag nämligen vinterkräksjukan, tjoho. Satt på toa m en hink framför mig halva natten o hade så ont i kroppen att jag fasen trodde jag skulle dö, hade heller fött barn igen. F sa att jag låg o gnydde i sömnen o mumlade om hur ont jag hade, *stackars mig*, ska tillägga att jag har fobi för att kräkas... Ja så alla hjärtans spenderade jag på soffan helt utmattad efter natten o m ont i kroppen fast inte så mkt. Sist jag hade denna vidriga sjukdom var för 4 år sedan, natten efter alla hjärtans. Fast då hade jag spenderat hela alla hjärtans dag gråtandes eftersom min mormor gått bort på morgonen.



Natten efter mig blev ju såklart S dålig o såg helt förtvivlad ut när hon kräktes. Stackars min lillfia. Men hon klarade sig mkt bättre än mig,kräktes 2 ggr o sen var det bra.



Nä, nu ska jag nog ta o städa lite, ska ju ljusparty imorrn så det måste ju va rent o fint.

Inga kommentarer: