Sidor

måndag 12 februari 2007

Har ingen bra rubrik idag...

Ja så har det varit helg då. Helgen började med att jag blev "lätt" irriterad på F eftersom han bestämt att han skulle åka o köpa pellets m M lördag morgon. Hallå, jag tränar lördag mornar. Ingen träning. Börjar tröttna lite smått på att F inte fattat att han har en familj som vill umgås m honom o speciellt nu när han inte är hemma lika mkt i veckorna. Han bara antar att jag tar hand om S medans jag måste fråga om det e OK att jag går iväg. Trodde han skulle mogna lite när han blev pappa. Naivt av mig.
I fredags kom min lillasyster ned från Gävle så då var vi där en stund (hos mamma där hon är när hon kommer). Åt god mat =).

I lördags när F var borta så drog jag o S till stinsen o shoppade lite till henne =). Hade halva rea priset på hm. Hittade ett par jeans (50kr), 2 par kjolar (40kr/st) o så köpte jag en klänning o 2 par leggins till normalpris. S blev helt till sig när jag stod o betalade hon kanske visste att det var till henne. Hon är verkligen en tjejtjej, gillar allt som glänser =) såå söt e hon min lilla älskling.


Så när vi varit i Stinsen åkte vi o hämtade F o så skulle vi möta mamma på IKEA. Fick vänta i 45 min på mamma m familj. Ja hon är långsammast i världshistorien. Lite smått irriterande när man har en S med sig. När vi stod där o väntade så såg jag en annons på en skål jag velat ha ett tag. Stod inte vad den kostade o så så jag frågade 2 damer som stod där o letade efter den o den skulle kosta 19 kr (ord 79) men den var slut. Men jag hade ju sett några undanställda bakom lite grejer =) så jag påpekade det o gick för att hämta till mig. Jädrans, de blev helt galna tanterna o försökte slita dem ur händerna på mig o sa att man bara fick ta 2. Jag ska ha 2 sa jag men resten får ni göra vad ni vill m. När folk såg att det fanns några skålar kvar så flockades de vill jag lova. Glad att jag fick iaf =). Hittar ingen bild tyvärr. Köpte några andra skålar oxå att ersätta de kantstötta vi har med. Efter ikea åkte vi hem till mammsen igen o åt god mat o tittade på film =).

I söndags tog vi det mest lungt =). S var lite gnällig, rann ur både näsa o mun hela dan så jag trodde att hon skulle ha fått en till tand till idag men inte. Syns att den är på G iaf.

Idag fick vi en trevlig överaskning när vi kom till öppnis. Det bjöds på både smörgåstårts o vanlig tårta =). Mums, vilken otur att jag inte tagit med mig nån matlåda då.


Inga kommentarer: