Sidor

måndag 5 februari 2007

Kalas

Idag har vi varit på kalas, vårat första :D jätteskoj. Saga visade hur duktigt hon går oxå =) *stolt*. Men hon var lite halvgrinig emmellanåt, hon har en till tand på G, den kommer vilken dag som helst nu. Det ser så gulligt ut när de ploppar fram deras små risgryn =). Hoppas det slutar rinna i hennes näsa när den kommer.

Så har Saga börjat med en så gullig sak, när hon sitter på golvet så stampar hon lite m foten i golvet, vi gör så på öppnis när vi sjunger så hon stampar takten. Så har hon iofs börjat m en annan sak från en låt som vi gör gester till =). Jättegulligt e det. Så får man pussar numer närman ber om det, fast det ser mer ut som att hon försöker äta upp en. Så mkt som händer hela tiden så man hinner ju inte med o jag har varit så dålig på att skriva upp när vissa saker hänt, ångrar att jag inte vart bättre på det. Idag så försökte Saga härma mig när jag sa knackknack, nana blev det o så knackade hon på dörren som jag gjorde. Finns så mkt mer jag skulle kunna skriva men just nu har jag inte riktigt tid, ska va hurtig o gå o träna snart.

Hade hoppats på att ljusparty tanten skulle ringa idag men inte än iaf. Vill ju att det blir av så snart som möjligt för snart börjar det ju blir ljust ute på kvällarna oxå o då tänder man ju inte så mkt ljus ju..

Inga kommentarer: