Sidor

fredag 2 februari 2007

Inte riktigt

på det hela med hur bloggen funkar än men jag hoppas att jag gör rätt iaf =). Lär mig väl efter hand oxå.

Saga, min lilla gullunge på 10 mån, började ju ta sina första steg för typ 3 veckor sedan, nu går hon för fullt vill jag lova =). Så mysigt, hon vinglar ju litegrann ff men det blir bättre för var dag.
Rinner ff i näsan på henne så vi börjar undra om det kanske inte är tanden på g som orsakar det, hon har ju varit snuvig sedan förra tanden kom o d e ju nästan 3 veckor sedan. Men hon är ju pigg o vaken i övrigt..

För några dagar sedan när jag vaknade var Saga redan vaken o när hon såg att jag var vaken ställde hon sig upp i sängen vinkade till mig o så sa hon hej (lr ej som hon uttalar det) mamma, mitt hjärta smälte vill jag ju säga =).

Nä, nu vaknade Saga...

Inga kommentarer: