Sidor

lördag 12 april 2008

Dåligt humör

Har inte vart några vidare dagar. Dåligt, kallt och trist väder har det varit. I fredags var jag på banken och skulle prata lånelöfte med de lyssnade inte på ett ord jag sa i stort sett. Jättetrist. Solen lös och jag hade verkligen velat njuta av vädret men jag orkade inte riktigt. Hämtade ett paket från H&M blev på något bättre humör. Hämtade S hos farmor och gick hem. Handlade på affären här (där F jobbade förut) och kassörskan undrade när det var dags för oss att få. I början på juli sa jag. Oj vad länge, jag tycker du har blivit såå stor. Ja men tack så mycket då kände jag. Håll käften om du tycker att jag är enorm, jag vill inte höra. Dessutom är jag inte större än normalt, ville jag säga. Folk tror och tycker verkligen att man kan säga vad som helst till en gravid bara för att de är gravida. Det är tur att man har vänner som tycker att man är fin som gravid iaf =).

Fick iaf lite fina kläder i paketet från H&M. Bland annat en fin jacka till mig och några tröjor till S. S ville genast ha den jag köpt till henne som var rosa eftersom den var "söt" som hon uttryckte det. Gullunge. Hon snappar verkligen upp ord som en liten svamp och pratar därefter. På dagis har de också upptäckt hur duktig hon är och det fick jag höra när jag hämtade henne i torsdags. *Stolt*. På BVC i tisdags sa de i och för sig också att hon pratade väldigt duktigt.

Idag har det inte hänt något spännande alls och kommer inte att göra och imorgon skall vi gå på 2-3 visningar förhoppningsvis och sen var det vardag igen...

Inga kommentarer: