Sidor

onsdag 9 april 2008

Ursäkta språket...

Ja som skrivet ursäkta språket men det är så supersunkigt och överdjävligt pissigt väder idag. Det är nämligen SNÖ ute igen och det snöar fortfarande lite ute. Hallå det är APRIL har vädergudarna missat det?? Det skall vara vår och åtminstone lite varmt nu. Fan, jag som med nöd och näppe kan stänga min vinterjacka, får lite ont för att den sitter för tajt, hade hoppats på att inte behöva använda den nåt mer iår den här sidan om sommaren. Det lustiga är att det är 5 plusgrader ute, hur fan kan snön ligga kvar?

Idag har jag ont. Igårkväll hade jag ont. I magen och i ryggen eftersom jag hade så bråttom hela dagen igår. Nästan sprang ju när jag gick fram och tillbaka vart S och jag skulle så jag får skylla mig själv. Hade tänkt dammsuga idag men jag får nog ta det lungt istället så att det går över och inte blir värre.

Inga kommentarer: