Sidor

söndag 11 maj 2008

Vilken oootroligt härlig helg

Ja, visst har det varit en helt ootroligt härlig helg! S och jag var hemma hos mamma hela dagen igår. S sprang blöjlös hela dagen och jag gissar att det var kanonskönt i värmen. Jag satt i solen en stund men sedan la jag mig i skuggan. Jättevarmt ändå och blev dessutom lite solbränd...på vänstra sidan iaf eftersom jag låg på den högra. Jaja. Hemma sent på kvällen efter en helt underbar dag ute.

Idag har jag försökt få lite bränna på höger sida men så fort jag gått med den sidan i solen har solen gått i moln. Tror jag lyckats jämna ut det lite iaf.

F har stått på marknad idag och sålt sina smycken. S och jag gick dit imorse vid 11 när de öppnade och det var redan proppfullt med folk och stekhett för den delen så vi tittade bara lite snabbt och gick sedan hem igen för att vara inne lite den varmaste tiden på dagen. Gick ut vid 14-tiden nån gång och struntade i vagnen. S måste ju lära sig att gå lite längre sträckor själv också så tycker hon ju att det är så kul att springa omkring och undersöka alla blommor/insekter/mm som dyker upp i hennes väg. Hon älskar att plocka maskrokor (yepp maskrosor, du gissade rätt) och alla vita blommor är för närvarande jitsippor =). Gick och mötte pappa som höll på att plocka ihop då marknaden skulle stänga och gick hem efter vagnen då vi skulle gå en sväng förbi farmor. S lekte sig jättesmutsig i sandlådan och sen blev det lite molnigt och dags för middag så vi knatade hem. Underbar dag idag med =). Här är förresten en härlig vår/sommarbild på lilla S i vagnen.



Magbild togs som vanligt imorse. Har hunnit till vecka 33, eller 32+2 om man vill vara precis.

Ser jättestor ut helt plötsligt, eller hur.

Inga kommentarer: