Sidor

tisdag 16 september 2008

Jag är supersnygg och shopping

Kom på att jag glömt berätta om en ganska kul sak som hände för ett tag sedan. Jag, S o V var i en affär i Bålsta för att köpa present till morfar. S hade fått fina kläder på sig och sin skinnjacka som hon (o jag) är så förtjust i. Brukar säga att hon är supersnygg i den (fast det är hon ju iofs alltisd ;)). Hur som helst så stod vi i kö och S börjar snegla på tjejen som står bakom och till slut så säger hon: "Jag är supersnygg". Hahahhaha, höll på att garva ihjäl mig kan jag ju säga och tjejen log rätt rejält åt S. Inge fel på själförtroendet där inte. Hon är en riktitg liten snackis. Pratar med alla. För några veckor sedan på bussen utspelade sig denna "konversation" när en dam råkade titta på S: Jag heter Saga. Min mamma heter Jenny. Jag älskar min mamma. Gullunge =).

Igår var jag i barkarby och shoppade lite. Behövde en overall och lite bodysar till V som växer i raketfart. Stl 68 har ungjäkeln ;) nu, 4-6 månaders kläder och han är bara 2.5 månad. Det trista är bara att Lindex har haft jättebra barnkläder fram till nu verkar det som. Har hittat ett och annat plagg till båda ungarna nu men förut fanns det hur mkt som helst till S, bebiskläder vet jag inte riktigt då men ändå. Det är trista mönster och det lilla snygga de har alltid är slut. H&M är ännu värre, när jag var där sist hade de bara enfärgade bodys i hans stl och hur mkt tröjor som helst och tröjor på så här små knoddar är helt värdelöst tycker jag. Kapp Ahl gillar jag inte alls =/. Gnäll gnäll gnäll, finns väl en massa fint på andra affärer om man vill betala 150 spänn och uppåt på en body och det vägrar jag göra för ett plagg som han kommer växa ur på kanske 2 månader. *Suck*. Hittade iaf 2 bodysar, woho hade behövt ett par till. Och pyjamas, får se om han kanske får lov att använda syrrans rosa, de är ju ändå bara till för att sova i...

Inga kommentarer: