Sidor

måndag 15 september 2008

Nya foton och gardiner

Tänkte att det var dags att lägga ut lite nya foton på underverken.


Mammas lilla prinsessa.
Ibland kommer hon nedför trappan och ropar: Här kommer prinsessan =).


Och så lillprinsen.


S är oftast en glad liten tjej.


V i finkläder när vi skall åka och fira morfar.


V är en glad liten kille.



Ja S har börjat komma över svartsjukan som kom när V föddes. Känns jätteskönt. V har börjat med att bara äta ett mål på natten så jag får sova lite mer men konstigt nog så är jag inte ett dugg piggare på morgonen. Har iaf börjat vänja mig vid att vakna strax efter 6 och kan nu tycka att det är riktigt skönt fakstiskt för man hinner så mkt mer under dagen.

I helgen var vi på ikea och köpte tyg så jag ska sy gardiner. Inget avancerat, bara klippa av och sy en söm typ men jag har väl inte sytt på 8 år kanske och då var det oxå bara klippa och sedan sy raksöm så man kan väl inte säga att jag är så van vid att sy. Hoppas det blir bra.

Inga kommentarer: