Sidor

tisdag 14 oktober 2008

Ajaj

Stackars lilla V. Blev spruta till slut idag, 2 stycken till och med. V grät, stackars liten. Ont i mammahjärtat gjorde det också men man får lov att tänka på att det är för hans eget bästa.

Efter bvc så gick jag och öppnade sparkonto till V eftersom det inte blivit av ännu. Trodde att jag skulle bli tvungen att ta hem en lapp först och få F´s underskrift på att jag fick öppna konto men det gick bra att få med en sån lapp att skicka in till dem sen.

Tog en sväng förbi apoteket också för att köpa alvedon om V skulle få feber av sprutorna och hämtade ut lite miniderm till S eftersom hon börjar bli torr i huden nu igen. Trist nog verkar V också ha benägenhet att bli torr i huden. Inte så kul men tydligen så är det bara smörja, smörja, smörja som gäller. Trodde det var tvärtom men då tär man tydligen mer på kroppens resurser.

Förresten såhär sjöng S halva morgonen.
Bäbä vita lamm har du någon ull
nejnej bonden kom igår klippte alla får
jag har ingen förrs nästa år =)
Ibland kommer hon på sig själv och sjunger kära barn jag har ingen ull också =).
Hon är duktig på att sjunga lilla hjärtegrynet.

Inga kommentarer: