Sidor

onsdag 15 oktober 2008

Glad och ledsen

Idag är jag väldigt glad av vissa anledningar som inte skall nämnas här men samtidigt är jag ledsen och lite deppig. Bl.a annat för att jag är helt slut och skulle behöva sova en vecka ungefär, gör väl att man blir lite extra nere. Usch, inge kul alls. Lite av deppigheten beror väl också på att jag verkligen trivs mindre och mindre med att bo här. Jag avskyr verkligen att inte kunna gå till och från dagis varje dag. Eller kan kan jag väl men 50 min i var riktning 2 ggr om dagen har jag inte tid till och jag trivs inte med att gå här i området heller för då blir jag påmind om att vi bor så långt bort. Ibland ångrar jag att vi flyttade hit faktiskt. Får tänka på att S tycker det är så kul med vår lilla tomtplätt. Nä, ser att det faktiskt är dags att åka och hämta min lilla prinsessa på dagis nu.

Inga kommentarer: