Sidor

fredag 24 oktober 2008

Tråkig dag

Igår hände inte mycket inte. Var på babymassage med V, S fick följa med eftersom hon var hemma från dagis. Hon har inte fått öroninflammation som jag befarade, tack och lov.
Fick hem H&M´s vårkatalog. Lite tidigt kan tyckas när det bara är höst men lite kul också. Fanns en hel del som jag skulle kunna tänka mig att ha. Får se om jag beställer nåt. Kläderna kommer ju inte föränn i januari ändå och då har jag väl hunnit tröttna på det jag beställt ändå. Ja sån är jag, tröttnar jättefort på nästan alla kläder jag köper och det är därför jag aldrig köper några dyra kläder, h&m´s priser är bra då.

Hej mamma är du jättesöt, kom S och sa till mig precis =). Sötsmulan. Annars brukar hon komma och lägga sina händer på mina kinder, titta mig i ögonen och säga: Vilken fin mamma jag har. Smälter man då eller.
Förresten så har hon varit torr i 5 eller 6 nätter nu. Men så har vi gått upp med henne 2 ggr/natt också, tror iofs att det kanske inte behövs menmen.

Idag har det inte och kommer inte hända något spännande. Var och hämtade nycklar till lokalen vi ska ha till dopfika på söndag och postade en massa traderapaket, det är nog det mest spännande som kommer ske idag. F jobbar sent och kommer inte hem föränn S ska gå och sova så jag kommer vara helt slut sen. Vilken tur att det inte brukar finnas nåt att se på tv på fredagar ;).

Inga kommentarer: