Sidor

torsdag 2 oktober 2008

Trött

Jag är så trött. V är jättegnällig mot vad han brukar och äter konstant. Tror det är en ökningsperiod så det går ju över hoppas jag. Så vaknar ju S vissa nätter av att hon kissat i sängen men hon vill inte ha blöja alls och då vill inte jag tvinga på henne en.

I tisdags var jag med S och V på bvc för V skulle få vaccin och mätas och vägas. Han hade ökat midre både på vikt och längd än vad jag trodde att han skulle ha gjort. 64,5 cm lång och 6920 g tung är han iaf nu. Har tappat lite mer på vikten än på längden. Passade på att mäta och väga S också som blivit 92 cm lång till sina 14 kg. V fick ingen spruta eftersom bvc tanten tyckte vi skulle vänta då han är lite rosslig och hade feber i fredags.

Idag ska vi på babymassage. Hade helt glömt bort det så det var tur att öppnis ringde och påminde mig om att den börjar idag =).

Inga kommentarer: