Sidor

söndag 23 november 2008

Bilder

Eftersom det snart är dags för Lucia så har jag börjat leta efter söta Luciakläder till barnen. V ska få en tomtedräkt har jag tänkt och S får nog vara Lucia. Här är en bild från S första Lucia, hon var då nästan 8.5 månad.
Sånna här söta tofflor har vi köpt till V idag. Vi har ju inte helt varmt inne och han är ofta kall om fötterna även om han har 2 par strumpor på sig. Jättemjuka är de.

Min födelsedagsblomma från mamma. I låg lite av varje i frukt och grönt väg, bl.a ett granatäpple som S tyckte var jättegott.

I stället för att ha hela den här väggen full med böcker valde vi att ställa dem i vårt arbetsrum och drömmen om ett litet eget bibliotek blev sann och istället blev väggen i vardagsrummet såhär fin. Hyllorna är från ikea och egentligen ville jag från början ha dem i björk men sambon tyckte svartbrun och jag är glad att han övertalade mig till det. Som synes inte helt klart än, tavlan ska hängas upp och hyllan fyllas.

Tyckte den här bilden blev så häftig trots att den blev lite misslyckad.

Inga kommentarer: