Sidor

fredag 27 mars 2009

3 åring

Ja så har man en liten nybliven tre åring hemma då. Igår fyllde S 3 år. Shit vad fort tiden går, tyckte hon föddes igår nästan. Det blev i alla fall en trevlig dag. S var på dagis först och jag slet som en gnu hemma med att få iordning allt. Bakade, blåste upp ballonger och bakade. Soligt och härligt var det ute också så jag hade helst varit ute menmen får bli en annan dag.
Idag gick S upp samtidigt som sin far utan min vetskap och lekte med alla sina nya leksaker = nya pennor och nya lera med tillbehör så ni kan ju hajja vad hon hann med för bus till jag gick upp 1.5 timme senare.

Idag var vi iväg en sväng till Barkarby. Skulle in på babyland och kolla in en vagn de hade erbjudande på. Skitbra pris, skitdålig vagn. Tyckte iaf jag att det verkade som, skulle aldrig vilja sätta S eller V i den. Sedan åkte vi vidare för att hämta vigselringen, så fin.

Inga kommentarer: