Sidor

torsdag 11 juni 2009

Inte så mkt tid

Har inte så mkt tid att skriva just nu, kommer nog bli bättre efter bröllopet men nu känns allt lite stressigt och eftersom ganska stor del av kvällen just nu går till träning så får mindre viktiga saker som tex bloggen bli lidande.
Hur som helst så är jag faktiskt riktigt stolt över mig själv idag för joggingturen blev hela 5.5 km, woho, jättemkt för att vara mig, (kanske blir tjejmilen i augusti). Var riktigt trött ett tag men jag tänkte att jag springer tills jag kommer hem...eller tuppar av =). Men jag orkade tom springa lite snabbare på slutet. Tyvärr är jag ff förkyld och har sedan i förrgår jäkligt ont i knäna, tror att det beror på att jag sprungit på asfalt men nu ska jag börja springa i motionsspåret här och hoppas att det blir bättre så.

Inga kommentarer: