Sidor

tisdag 11 augusti 2009

Semestern är slut

och jag skulle verkligen behöva semester. Kanske för att jag aldrig slappnar av fastän det är semester utan en viss annan herre gör det totalt ist. Ojsan somnade jag fast jag skulle titta till barnen hände senast för 2 dagar sedan. Under tiden hann S smeta djungelolja på köksgolvet = svårt att få bort, hon hann förstöra gummiplopparna till mina hörlurar för andra gången så nu måste jag köpa nya, hoppas bara att man kan köpa bara gummiplopparna för jag har ingen lust att betala 300 spänn för ett par nya lurar. Eller rättare sagt så får faktiskt F betala men det är ju bra om man kan komma undan med så lite som möjligt ändå.
Igår tyckte S att hon skulle riva ner alla väggbokstäver vi satt upp på hennes vägg. Så fort hon inte får som hon vill skriker hon och ofta springer hon upp på sitt rum och börjar slänga leksaker omkring sig eller smäller i dörren och ställer sig och stampar i golvet. Varför?? Hon får aldrig som hon vill bara för att hon skriker så jag förstår inte varför det fortsätter. Fasar just nu för hur hon kommer bli som tonåring. Vad gör man??

Inga kommentarer: