Sidor

måndag 9 november 2009

Helgen och influensa

I fredags gick jag för första gången på jag vet inte hur länge ut på krogen, närmare bestämt Garbo i Sumpan och jag hade superroligt. Vi dansade halva natten =). Blev bjudna på shots av ett par schysta killar och i garderoben stod en kille som jag umgicks lite med genom gemensamma vänner när jag var yngre.

I lördags hände typ ingenting, vi hade städdag här på gården men jag stannade inne med ungarna. På kvällen fick jag lite ont i halsen och på söndagmorgonen vaknade jag vid halv 5 och hade så ont i halsen att jag inte kunde sova vidare. Vi som skulle på namngivning =/. Under dagen fick jag ont i hela kroppen och feber, värktabletter hjälpte inte mot det onda heller. Influensa, jippi. Ingen aning om det är vanlig influensa eller svininfluensa men spela roll egentligen. Idag mår jag lite bättre men har ff en hel del ont i rygg, nacke, huvud och jäkligt ont i halsen. Igår sov jag nog hela dagen och idag har jag spenderat större delen av dagen i sängen också men är supertrött hela tiden ändå.

Inga kommentarer: