Sidor

söndag 1 november 2009

Helgen

I helgen har F varit på konference så det har baa varit jag och älsklingsbarnen hemma vilket har gått förvånansvärt lätt faktsikt, faktiskt har det nog gått bättre än när F är hemma. I fredags var vi iväg och träffade 2 kompisar till mig och på kvällen hade vi lite fredagsmys. I lördags städade vi lite och på kvällen åkte vi iväg på halloweenkväll. Supertrevligt verkligen, jag tycker att det är jätteroligt att klä ut mig och S tyckte också att det var jättekul att få vara spökprinsessa =). Jag var djävul. Trist nog så hade hälften av de vuxna gästerna inte klätt ut sig.
Idag har vi varit på kalas och haft jättetrevligt även där. S åt väl ungefär 14 bullar och 58 kakor (ja jag överdriver ;)) och hade jättekul med alla andra barnen. Nu är vi lite slut och ska ta det lungt resten av kvällen, ladda inför den nya veckan.

Inga kommentarer: