Sidor

söndag 1 november 2009

Ibland ska man bara låta saker vara

Förr i tiden när jag ff gick på gymnasiet (ganska många år sedan mao) brukade jag ofta färga håret rött. Eftersom jag hat känt mig lite trist den senaste tiden och sett en så himla snygg frisyr i mörkrött så kände jag att jag ville färga håret, mörkrött. Köpte hem en färg igår och så fort jag tog ur handduken ur mitt nyfärgade (eller rättare sagt intensivtonade = sitter kvar i ca 2-3 månader) så kände jag att jag ångrade mig och dessutom så var håret allt annat än mörkrött. Det ser mest ut som en mellanröd urtvättad färg. Allt hår har heller inte dragit åt sig så mycket färg. Jag saknar verkligen min hårfärg och att tänka på att det kommer ta minst 2 månader innan jag får tillbaks den gör mig deprimerad. Snark.

Inga kommentarer: