Sidor

tisdag 29 december 2009

Halsfluss

Jahapp, igår trodde jag att jag åkt på influensa igen, ont i halsen huvudet och kroppen värkte som f*n men det verkar som att jag åkt på halsfluss. Halsprovet var negativt men läkaren sa att halsmandlarna var täckt med nåt (över blåsorna) så att det kanske var därför som det blev negativt, tror han sa att det kunde vara för tidigt också, eller så har jag en annan form av streptokocker som inte syns på deras tester utan ett som de är tvungna att skicka iväg för att få svar på. Hur som helst så har jag en infektion i kroppen och fick penicillin i alla fall så nu ska jag för första gången på typ 24 år alltså äta penicillin. Trodde faktiskt inte att det var möjligt att ha så ont i halsen som jag har, går ju för fasen inte att äta ens. Kul nyår det kommer bli...

1 kommentar:

Madde-mamman sa...

Åh, jag vet precis vad du menar, krya på dig! Förhoppningsvis försvinner det onda i halsen i takt med att penicillinet börjar verka.